• ducati-gent-header-april-2016-05.png
  • ducati-gent-header-juli-2015-01.png
  • ducati-gent-header-juli-2015-05.png
  • ducati-gent-header-april-2016-07.png
  • ducati-gent-header-april-2016-04.png
  • ducati-gent-header-april-2016-06.png
  • ducati-gent-header-april-2016-01.png
  • ducati-gent-header-juli-2015-04.png
  • ducati-gent-header-juli-2015-02.png
  • ducati-gent-header-april-2016-03.png
  • ducati-gent-header-april-2016-02.png
  • ducati-gent-header-juli-2015-03.png

Ducati Scrambler Land of Joy is aangevuld met 3 nieuwe versies!

De vernieuwde Ducati Scrambler-familie is moderner, comfortabeler en veiliger en zorgt voor nog meer zorgeloos 'Land of Joy' plezier! Non-conformistisch, betaalbaar en essentieel, de Ducati Scrambler is de perfecte mix van traditie en innovatie. Deze nieuwste 'Joyvolution'-verpersoonlijking behoudt de pure essentie van motorrijden: twee wielen, een breed stuur, een eenvoudige motor en heel veel plezier.


De Ducati Scrambler Icon wordt nu vergezeld door verschillende nieuwe versies: de Full Throttle, geïnspireerd door de Flat Track racing scène, de Café Racer, die een frisse kijk biedt op de legendarische motoren uit de jaren 60 die een motorrevolutie teweegbrachten, en de Desert Sled, geïnspireerd op de Zuid-Californische motoren uit de jaren '60 en '70. Net als de Icon, nemen de drie nieuwste versies zelfexpressie tot het uiterste.


Hoewel de 2019-modellen een solide uitgangspunt bieden, zullen originele accessoires de creatieve geest achter de Ducati Scrambler verder versterken.
Deze drie nieuwste versies bevatten de nieuwe esthetische en technische functies die met de Icon zijn geïntroduceerd. Op de Scrambler worden moderne en authentieke materialen gecombineerd tot in de perfectie. Het aluminium van de nieuwe, zwaardere zijpanelen passen perfect op het staal van de traanvormige tank en het glas van de koplamp. Verfijnde kenmerken zoals de zwartgeverfde carters en geborstelde cilinderkopvinnen maken de Ducati Scrambler nog opvallender.


De geheel nieuwe koplamp met DRL (Daytime Running Light) verhoogt de zichtbaarheid van de moto in het verkeer, zelfs bij daglicht, net als de nieuwe LED-indicatoren voor automatisch uitschakelen. Meer ergonomische schakelinrichtingen vergemakkelijken het voor de rijder om door het menu van het LCD-instrument te scrollen, dat nu brandstofniveau-informatie bevat.


Het brede stuur van de Ducati Scrambler, het nieuwe vlakke zitvlak en de vernieuwde ophanging komen samen om een comfortabele en ontspannen rijhouding te bieden. Het nieuwe Bosch Cornering ABS maximaliseert de actieve veiligheid tijdens het remmen, zodat de rijder ten volle van het 'rijden' kan genieten. Rijders zullen ook de nieuwe, zacht aanvoelende hydraulische koppelingsbediening waarderen, terwijl de instelbare hendel, zoals die op de voorrem, ervoor zorgt dat de hendel-stuuropening kan worden aangepast aan individuele behoeften.


Het Ducati Multimedia Systeem laat je rijden terwijl je naar je favoriete muziek luistert, inkomende gesprekken beantwoordt of met de passagier chat via de intercom.


DUCATI SCRAMBLER FULL THROTTLE


De Full Throttle is geïnspireerd op de flat track Scrambler van Californische racer Frankie Garcia in het 2018 American Super Hooligan Championship. De tweekleurige zwart-gele tank, met een witte streep en speciaal logo, herinnert levendig aan de moto van Garcia, net als de nieuwe race-geïnspireerde achterkant. Het nieuwe zadel heeft een passagierscover met een kleurstelling die overeenkomt met die van de tank. Aan de zijkant gemonteerde gele nummerhouders met witte rand vervolledigen de geheel nieuwe Full Throttle-look.


De Ducati Scrambler Full Throttle beschikt ook over een Termignoni met dubbele uitlaat, gehomologeerd voor gebruik op de weg. Het lagere stuur - licht en ergonomisch - en het stompe voorspatbord dragen bij aan de unieke stijl van de Scrambler Full Throttle. Dit is een motorfiets voor diegenen die een perfecte alledaagse moto willen met een compromisloze racestijl.


Belangrijste eigenschappen:
- Nieuw Hooligan-kleurenschema met zwart frame en zwarte zitting
- Functies
o Bosch Cornering ABS
o Lage type-approved slip-on
o Lager  stuur
o Flat-track-geïnspireerd zadel met passagierszadel bekleding
o Nummerhouders
o Indicatorondersteuning
o Sportief voorspatbord
o Geschilderde zijpanelen van de tank
o Toegewijd logo


DUCATI SCRAMBLER CAFE RACER


De Ducati Scrambler Café Racer is de Scrambler-interpretatie van de legendarische jaren '60 -moto's die een motorfietsrevolutie van vrije geest en stijl teweegbrachten. Met zijn nieuwe Silver Ice Matt-kleurstelling en blauw frame verwijst de Scrambler Café Racer naar Ducati-sportmotoren uit het verleden, zoals de 125GP Desmo.

In de jaren '60, in Londen, begon een gedurfde, vooruitstrevende groep jonge motorrijders, de 'Ton-Up Boys' van de Rocker-beweging, hun moto's te bouwen om de sprint van het ene café naar het volgende te winnen (elke race zou zo lang moeten duren als een Juke Box-nummer).
Sindsdien is de Café Racer-cultuur wereldwijd gegroeid.
Nu biedt de Ducati Scrambler Café Racer een frisse kijk op wat één van de meest invloedrijke bewegingen van motorrijden was.


De nieuwe 17-inch wielen met Pirelli DIABLO ™ ROSSO III-banden (120/70 ZR 17 aan de voorzijde en 180/55 ZR17 aan de achterkant) spelen een cruciale rol in deze meer-Scrambler-dan-ooit versie, die ook veel van ruimte voor personalisatie biedt.


Gemonteerd op de uiteinden van het stuur, zijn de aluminium achteruitkijkspiegels geïnspireerd op de '60s race-look. Een moderne radiale voorrempomp biedt prestaties die vergelijkbaar zijn met die van een sportmotor. En dat is nog niet alles: de uitlaat, met zijn dubbele uitlaat en zwart geverfd aluminium deksel, de neuskuip en het stompe spatbord zijn allemaal duidelijke verwijzingen naar de motoren die in de jaren '60 door de Britse straten gierden. Ten slotte hebben de houders van het zijnummer het nummer 54 en dit ter ere van Bruno Spiaggiari.

Belangrijkste eigenschappen
- Nieuwe Silver Ice Matt-graphics met blauw frame en stoel en spaakwielen met zwarte randen
- Functies
o Bosch Cornering ABS
o Nieuwe 17 "spaakwielen met Pirelli DIABLO ™ ROSSO III-banden, 120/70 ZR 17 vooraan en 180/55 ZR 17 aan de achterkant
o Uitlaat met dubbele uitlaat en zwart geanodiseerd aluminium deksel
o Toegewijd zadel met cover voor passagiersgedeelte
o Laterale nummerhouders
o Aluminium stuur
o Stellionvork ondersteboven met zwart geanodiseerde covers
o Sportief voorspatbord
o Achteruitkijkspiegels gemonteerd op aluminium stuur
o Cafe Racer neuskuip
o Radiale rempomp vooraan
o Stalen druppelvormige tank met geverfde zijpanelen
o Toegewijd logo
o Lage nummerplaathouder


DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED


De Desert Sled komt rechtstreeks uit de woestijnen en de bergen van Californië en biedt een frisse kijk op de off-road motoren uit de jaren 60 en 70 die de Amerikaanse geschiedenis hebben gemaakt.


Desert Sleds waren in Amerika geboren motoren die in de jaren '60 en '70 in Zuid-Californië en in Baja California, Mexico verschenen. Dit waren racefietsen met een cilinderinhoud van meer dan 500 cm3, ontdaan van niet-essentiële accessoires. Uitgerust met off-road banden en spaakwielen, kregen ze ook aangepaste veersystemen en motorpanelen. In feite zijn het de motorpanelen - van vitaal belang om de motor te beschermen tegen rotsen, stenen en het onverzoenlijke woestijnterrein - die de Desert Sled zijn naam gaf.


In de loop van de jaren werden deze motoren op zichzelf een motorcategorie: tot hun aankomst was nog nooit een vergelijkbare stijl gezien.
De Ducati Scrambler Desert Sled doet die geest trouw herleven, maar zonder de unieke Scrambler-levensstijlwaarden te verlaten. Dankzij het speciale rode frame, de achterbrug, de vorkbeugels en ophanging, de spaakwielen (19 "aan de voorkant) en baanbrekende lijnen, is deze fiets gewoon perfect voor wie van het asfalt eens wilt verlaten om offroad te rijden. De terreincapaciteiten van de Ducati Scrambler Desert Sled komen ook tot uiting in de goedgekeurde koplampgaasbeschermkap, hoge spatborden (speciaal ontworpen voor deze versie) en natuurlijk de motorbescherming.


Dankzij een zadel met een nieuwe voering met een hoogte van 860 mm (een 20 mm lagere versie is beschikbaar als optie), verstelbare Kayaba-ophanging (met een vorkdiameter van 46 mm) met 200 mm reis- en off-road voetsteunen met verwijderbare rubberen pads, heeft deze Scrambler ook een ideale rijpositie.
De Desert Sled beschikt ook over een offroad-rijmodus waarmee het ABS kan worden losgekoppeld.


Ducati Scrambler Desert Sled heeft spaakwielen met zwarte velgen, 19 '' aan de voorkant en 17 '' aan de achterkant. Ze monteren Pirelli SCORPION ™ RALLY STR-banden, 120/70 R 19 M / C 60 V M + S TL vooraan en 170/60 R 17 M / C 72 V M + S TL aan de achterzijde. SCORPION ™ RALLY STR-banden bieden een unieke combinatie van uitstekende off-road en Enduro-straatprestaties.

Belangrijkste eigenschappen
- White Mirage met rood frame en spaakwielen met zwarte randen
- Functies
o Bosh Cornering ABS
o Rijmodus Offroad
o Uitlaat met dubbele uitlaat en zwarte deksels
o Versterkt offroad-frame
o Speciale aluminium achterbrug
o Spaakwielen, 19 "aan de voorkant en 17" aan de achterkant, met Pirelli SCORPION ™ RALLY STR-banden, 120/70 R 19 M / C 60 V M + S TL aan de voorzijde en 170/60 R 17 M / C 72 V M + S TL aan de achterzijde.
o Nieuwe zadel met een hoogte van 860 mm
o Stuur met verstevigingsteun
o Verstelbare Kayaba upsidedown vork met 200 mm travel
o Verstelbare Kayaba achterschokdemper met afzonderlijke gaspatroon
o Stalen druppelvormige brandstoftank met verwisselbare zijpanelen
o Koplamp vooraan met goedgekeurde gaasbeschermkap
o Hoog voorspatbord
o Verlengd achterspatbord
o Hoge bordenhouder
o Toegewijd logo

doc

newsletter

banner maintenance